بهترین خرید

معرفی بهترین کالا ها برای کمک به شما در جهت خرید عاقلانه و سودمند

بهترین خرید

معرفی بهترین کالا ها برای کمک به شما در جهت خرید عاقلانه و سودمند

  • ۰
  • ۰

شیائومی انواع مختلفی از هندزفری های بلوتوثی را به بازار ارائه نموده اما اینکه کدام بهترین است ، کمی مشکل است . 

اما در این نوشته می خواهیم به سادگی شما را با بهترین و پر فروش ترین هندزفری بلوتوث شیائومی آشنا خواهیم کرد چون که هم خریداران زیادی داشته و هم اکثر خریدران از محصول خریداری شده راضی هستند. 

Amazon.com: Xiaomi Mi AirDots Wireless Headphones Bluetooth V5.0 ...

 

قطعا پر فروش ترین محصول شیائومی همین است. 

بله redmi airdots

شرکت شیائومی Redmi AirDots S را به مارکت ارائه کرد. ابزار بدنه این هدفون بسیار باکیفیت بوده و از مواد درجه 1 در طراحی و تولید آن به کار گیری شده است. هندزفری بی‌ سیم شیائومی مدل Redmi AirDots وزن بسیار سبکی دارد و می توانید به‌راحتی از آن به کار گیری کنید. در این هندزفری از بلوتوث نسخه ۵ استفاده می نماید که اگر گوشی یا تبلت شما نیز دارای این نسخه باشد، کیفیت صدای بهتری را تجربه‌ خواهید کرد. این هندزفری در برابر عرق و رطوبت نیز مقاوم می باشد که این مورد می تواند یکی از امتیازات خالص محسوب شود. قطر درایور هندزفری بی‌ سیم شیائومی نوع Redmi AirDots ۷.۲ میلی‌متر می باشد. قدمت باتری این هدفون درحالت پخش آهنگ ۴ ساعت و در در تایم استندبای، ۱۲ ساعت بوده. گفتنی می باشد لحظه گزینه احتیاج برای شارژ هندزفری ۲ ساعت می باشد. هندزفری بی‌ سیم شیائومی نوع Redmi AirDots Sبرای مکالمه، ورزش، گیمینگ و کاربران عمومی مناسب می باشد.

 

برای دریافت توضیحات بیشتر و خرید کلیک کنید.

 

 

  • ۹۹/۰۵/۱۶
  • حسن cn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی